CREDOBUS – LPWMSport: Fontos pontok a Mecsekből

Fontos pontokat szereztek a CREDOBUS-LPWMSport versenyzői az idei hazai bajnoki szezon hetedik futamán az 52. Aquaprofit Mecsek Rallye-n.

A Lovász Pál – Kürti Tamás páros a verseny kezdetétől nem találta meg az i20-as Hyundai optimális beállítását, továbbá vétettek pár apró hibát és a verseny végére jött meg a tempójuk. Végül az ORB abszolút 10. helyén végeztek, ami egy ilyen erős mezőnyben nem is lenne rossz. „Az a tapasztalatunk, hogy itthon mindig a verseny végére jön meg a tempónk és áll össze minden. Most is így volt a vasárnapra már voltak jó szakasz eredményeink” – árulta el Lovász Pál, majd hozzátette: „Volt több apró hibánk is és nem tudtunk minden szakaszon 100%-osan koncentrálni, de hozzáteszem ez így is hatalmas tempó, de amit a mezőny eleje produkál az valami fantasztikus.”

A Tábori Ákos – Bartha Nándor duó a verseny előtt még matematikailag esélyes volt a bajnoki címre, de a pécsi versenyen nem volt szerencséjük. Sokat szenvedtek a beállításokkal és volt egy féltengely törésük is. A kategória ötödik hely nem túl jó, de örülnek, hogy célba értek. „Hiányzott, hogy az elmúlt nyolc évben nem vettem részt a pécsi versenyen. Szinte minden szervizben állíttattam a kocsin, de valahogy sosem lett tökéletes és a végén még egy féltengelyünk is eltörött. Nagy Matyi újra szenzációsat autózott, gratulálunk neki a bajnoki címéhez és reméljük, jövőre megküzdhetünk majd érte” – tette hozzá Tábori Ákos.

A Riskó Dániel – Losonczi Csaba duó magabiztos volt, de nem tudott az élmezőnnyel autózni. Mivel fontosak a pontok, Dani csak a saját tempójára koncentrált és végül sikerült behoznia az autót a Peugeot Kupa második helyére. „Ez volt az első Mecsek Rallye-m és ez egy nem könnyű kocsikázás volt. Nagyon örülök a remek eredménynek, annak már kevésbé, hogy az ellenfeleim kiestek. A Kupa végelszámolásához nagyon fontos pontokat szereztünk” – monda Riskó Dániel.

A Csomós Miklós – Nagy Attila páros nagyon szeretett volna bizonyítani, de sajnos több dolog is beleszólt ebbe. Az első körben egy szenzor akadályozta a jó eredmények elérésében, a második körben pedig árokba csúsztak, ami számukra a verseny végét jelentette. „Nagyon csalódott vagyok, mert nagyon szerettem volna bizonyítani. Az első körben nem volt jó az autó, többször nem forgott ki rendesen és be is torpant. A szervizben kiderült egy szenzor okozza a problémát, amit a srácok ki is cseréltek. A második körben megpróbáltuk behozni a lemaradást, ám a hetedik szakaszon sok volt a célban és árokba estünk. Az autó futóműve annyira megsérült, hogy ki kellett állnunk” – folytatta Csomós Miklós.

A Tresó Ádám – Boér Máté duó életük első komoly rally versenyén vettek részt, egy egyedileg otthon épített Opel Kadett C-vel. Nagyon tetszettek nekik a gyorsasági szakaszok és el is fáradtak a nap végére. A Historic Bajnokságban a két nap alatt két versenyt rendeznek és ők az elsőben megnyerték a kategóriájukat. Sajnos a másnap már nem jött ki jól, tönkrement a differenciálművük, ezért ki kellett álljanak a versenyből. „Először is köszönöm Lovász Pál közreműködését, hogy egy ilyen rangos versenyen részt tudtunk venni a csapatában. Nagyon tetszett a verseny és rájöttünk, miket kell változtatni az autón. Az első napi kategória győzelem pedig csak hab a tortán számunkra” – zárta a beszélgetést Tresó Ádám.

A CREDOBUS-LPWMSport csapata legközelebb a Rally Európa Bajnokság hazai kandidáló versenyén az első Nyíregyháza Rallye-n
vesz majd részt.

Related posts